کد خبر: ۷۱۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
گروه بین الملل: فورد تنظیمات تولید را در سایت های تولیدی خود در میشیگان اعلام کرد. طبق گفته فورد، تنظیمات مطابق با تقاضا برای مدل های خاص است.


گروه بین الملل: فورد تنظیمات تولید را در سایت های تولیدی خود در میشیگان اعلام کرد. طبق گفته فورد، تنظیمات مطابق با تقاضا برای مدل های خاص است.

به گزارش خبرخودرو، این شرکت قصد دارد تولید خودروهای اسپرت برونکو و برونکو رپتور و پیکاپ‌ های رنجر و رنجر رپتور جدید را افزایش دهد. در همین حال، تولید وانت تمام الکتریکی فورد F-150 لایتنینگ کاهش می یابد.

فورد توضیح می‌دهد که تولیدF-150 لایتنینگ را کاهش می ‌دهد تا به تعادل بهینه تولید، رشد فروش و سود دست یابد. ما قبلاً در ماه دسامبر شایعاتی در مورد آن شنیده بودیم.

این مدل در سال گذشته با بیش از 24 هزار مورد فروش، پرفروش ترین پیکاپ تمام الکتریکی در ایالات متحده بود. فورد انتظار دارد که فروش در سال 2024 به رشد خود ادامه دهد، "هرچند کمتر از حد انتظار". این حرکت احتمالاً مربوط به افزایش قیمت اخیر برخی از تریم های مدل 2024 است.

از اول آوریل 2024، تنها یک شیفت در فورد F-150 لایتنینگ در مرکز خودروهای الکتریکی روژ کار می کند که بر هزار و 400 کارمند تأثیر می گذارد. این شرکت می‌ گوید: "تقریباً 700 نفر به کارخانه مونتاژ میشیگان منتقل می ‌شوند و بقیه در نقش‌ هایی در مجتمع روژ یا سایر تأسیسات در جنوب شرقی میشیگان قرار می‌ گیرند، یا از برنامه تشویقی بازنشستگی ویژه که در قرارداد فورد-اتحادیه اروپا 2023توافق شده است، استفاده خواهند کرد. علاوه بر این، چند ده کارمند ممکن است در کارخانه‌های سازنده قطعاتی که از تولید لایتنینگ F-150 پشتیبانی می‌کنند آسیب ببینند."

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"